Ne terjajte od Cerkve nečesa, zoper kar ste se dolga desetletja in
stoletja borili. Ne terjajte od Cerkve, da vodi križarske vojne zoper
stvari, za katere ste šele sedaj doumeli, da so sovražnik vsake
civilizacije in omike. Ne terjajte od Cerkve akcije, če pa jo še vedno
degradirate na strukturalno zasebnost.
Skozi dolga stoletja, ko se je sveta Cerkve neprestano borila za
človeka, da bi ostal srečen, trdno vpet med zemeljsko in nebeško
realnost. Ko mu je nudila zavetje za svojimi debelimi kamnitimi zidovi,
so se ti, ki sedaj od nje terjajo akcijo v segmentih, ki so njim po
volji, šli iskat svobodo, materialistični komfort in so izumljali
najrazličnejše ekscese, kakršna sta ateizem in agnosticizem v tisti,
zanje idealistični percepciji, da človek potrebuje svobodo na slehernem
koščku njegove biti in njegovega življenja, da ni odgovoren ničemur
razen neki vseprežemajoči morali, ki naj bi jo, po njihovih trditvah,
mogli utemeljiti na nekih naravnih in bioloških temeljih, ter so
krščanstvo in katoliško Cerkev razumeli le kot dobrodošel pripomoček za
forsiranje te morale na ljudi, ki niso istega intelektualnega ranka, da
bi mogli videti "prek", da bi mogli mimo vseh tančic in stekel "zreti v
svet", tako kot je menda dano njim, in so naposled sprejeli razne
zakonske ureditve, ki so še legalistično degradirale Cerkev.
Sedaj pa ti isti ljudje, terjajo od Cerkve, da se aktivno vključuje v
preprečevanje družbenih in socialnih procesov, ki so jih sprožili ravno
oni, med iluzijo, da je svoboda najvišja človekova vrednota in da imajo
moč takšno trditev obvladovati. Sedaj terjajo od Cerkve, da prepreči
padec zahodne civilizacije, terjajo od nje, da ustavi izginjanje etnične
podstati narodov, terjajo da ustavi avtosterilizacijo narodov,
zahtevajo od nje, da reši to gnilo materialistično civilizacijo,
utemeljeno na judeo-krščanski morali, kar radi poudarjajo, da bi dali
svojim intelektualnim perverzijam, nekakšen legitimen prizvok in se ne
bi pod to krilatico zares videl obraz gnilega antropocentrizma
osemnajstega in devetnajstega stoletja, ki s posvečeno ironijo vedno
vodi v degradacijo svojega centra - človeka.
Medtem, ko še vedno v svojih učbenikih in sestavkih odmerjajo Cerkvi
prostor, kakor ga vidijo le oni, medtem, ko še vedno menijo, da je
Cerkev le sentimentalna struktura preteklih časov, medtem, ko se še
vedno deklarirajo za agnostike in ateiste, si drznejo od Cerkve terjati
karkoli?
Cerkev je morda res postala le še senca svojega nekdanjega veličastva,
ko je namesto današnjega antropocentričnega krščanstva, na prvo mesto
postavljala Kristusa Kralja, ki mora vladati sleherniku širom sveta in
morda je res v današnjih dneh, v zadnjih petdesetih letih, postala le še
Cerkev opravičevanja in godenja tem, ki vanjo nikdar niso verovali in
nikdar vanjo ne bodo verovali, in morda je res postala Cerkev, ki da več
na to ali jo bodo imeli ljudje radi, kot na to, ali bodo ljudje
sprejemali in izvrševali njen nauk. Vendar pa je eno gotovo, Cerkev ni
nič, kar ne bi ti, ki sedaj od nje terjajo, da reši civilizacijo, že ne
bili. Ti agnostiki in ateisti, ki s svojim zateklim ratiom,
zviška gledajo na Cerkev so sedaj njeni dežurni kritiki, ker menda ne
počne nič, da bi rešila njihovo materialistično evolucionistično in
biologistično civilizacijo, ki temelji na judeo-krščanski morali,
kot so bili dežurni kritiki te iste Cerkve, ko je bila aktivna, ko je
ponujala odgovor na sleherno vprašanje in je tedaj niso želeli
poslušati. Niso poslušali okrožnic o morali, niso poslušali okrožnic o
kapitalizmu, niso poslušali papežev, niso poslušali škofov, nad vaškimi
duhovniki so vihali nosove, kajti njihov ratio jim pri najboljši
volji ni dovoljeval, da bi lahko sprejeli katerokoli versko resnico in
so tako vero prepuščali ženam in nedoraslim otrokom, oni pa so prek
debelih knjig prihajali do najvzvišenejših spoznanj o tem, kako vem, da nič ne vem
in o tem, kako se ne, da ničesar spoznati, kako je vse zgolj gola
materija in volja po tem, da si sam ustvarjam svet, če želim, da se
spreminja, da se iztržem iz rok otroškosti religioznega in postanem
nihilist, človek, ki zre v svet nesrečen, kot še nikoli poprej, ko vidi,
da vidi vse v pravi luči in da na koncu ne vidi nič, ker je tako
prosvetljen, da je zanj vse zgolj iluzija in on sam sme in mora
manipulirati z danostmi, ki jih vidi le on.
In sedaj se ti ljudje, z od njihovega neizmernega ratia oteklimi
glavami, prerivajo skozi podboje cerkvenih vrat in žugajo s pestmi in
terjajo od Cerkve, da še enkrat reši njihovo gnilo civilizacijo, da bi
smeli še naprej obstajati v svojih intelektualnih uvidih. In prav je, da
se jim Cerkev ne odzove, da jim namesto svoje nekdanje odločnosti in
brezkompromisnosti, ponudi le zdravilo v obliki identičnega
polovičarstva, antropocentrizma, psevdointelektualizma, svobodnjaštva in
pavšalnih odgovorov, kakršne so nekdaj podajali sami, ko so se trgali
Cerkvi iz naročja, kot brcavi otroci in jim je na ustih igrala le beseda
svoboda. Svoboda, svoboda, svoboda.
Prav je tako. Prav je, da se ta civilizacija sesuva samo vase z
najrazličnejšimi perverzijami avtosterilizacije in z naraščajočimi
hordami muslimanov, ki jo bolj kot od zunaj, ogrožajo od znotraj. Kajti
ta civilizacija mora pasti, da bi sveta katoliška Cerkev spet vstala v
vsej svoji veličini. V svoji veličini, ki od človeka terja totaliteto,
radikalnost, brezkompromisnost in predanost, brez vzvišenih
intelektualcev, ki po napornih premišljevanjih pridejo do nesmiselnih
uvidov. S padcem civilizacije se ne bomo otresli le samomorilnih
levičarjev, ki pri polni zavesti gradijo infrastrukturo za svoj konec,
pač pa tudi konservativne buržoazije, ki s svojim relativizmom poneumlja
in zastruplja družbo in jo je prav ona pripeljala sem kjer stojimo
sedaj, na rob prepada.
Za konec bi morali zapisati, edina rešitev zahodne civilizacije je, da
se vrne za zidove Katoliške Cerkve in se oklene razpela ter sprejme
sleherno versko resnico in uresničuje sleherni verski nauk, a predobro
vemo, da kaj takšnega tem intelektualcem nikdar ne bo uspelo. Njihov ratio je prevelik, da bi ga zmogli zriniti skozi cerkvena vrata.
Prva spletna stran za katoliško rekonkvisto naše dežele. "Bog hoče! Bog hoče! Da jadrno hitimo in vsak v svojem stanu, vsak na svojem polju, vsak po svoji moči v našem narodu spet izvojskujemo našemu Bogu, kar je njegovega. Na noge! Razvijmo zastavo! Zgrabimo za orožje! Na naši zastavi je zapisana katoliška misel, na našem orožju katoliška zavest." M. Opeka, 1923
Ni komentarjev:
Objavite komentar